مصرف صبحانه چه تاثیری بر خلق‌وخو دارد؟ دستگیری اشتباهی برادر دوقلو به جای قاتل فراری! بخشش داماد قاتل به شرط با سواد شدن ۱۲ دختر دانش آموز کشف ۶۰۰ کیلوگرم آرد یارانه‌ای در مشهد (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) دانش‌آموزان استثنایی خراسان رضوی کلاس‌های اوقات فراغت موضوعی خواهند داشت جنایت هولناک در تهران به خاطر فیلم سیاه از نامادری پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۱۶ خرداد ١۴٠٣) | تداوم گرما در استان تا اوایل هفته آینده اعمال‌قانون ۱۱۶۱ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۷ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تامین لوازم خانگی نو برای ۲۲۸ خانوار سیل‌زده خراسان‌رضوی قانون حذف کیسه‌های پلاستیکی رایگان از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اجرا نمی‌شود؟ کرم ضد آفتاب با حداقل SPF ۳۰ می‌تواند محافظت پوست را تامین کند جنایت در دورهمی هم‌خدمتی‌ها | جوان بوکسور مشهدی کشته شد پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور و وزش باد شدید در شرق ایران (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) تکمیل شناسنامه سلامت طب ایرانی در مراکز بهداشتی اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید (۱۶ خرداد ۱۴۰۳) علائم گرمازدگی را با شروع فصل تابستان باید جدی گرفت بیماری کاوازاکی یک بیماری التهابی که در کودکان شایع است
سرخط خبرها

فیلم مهار آتش سوزی در اسلام قلعه مرز دوغارون

  • کد خبر: ۵۸۶۱۸
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۰
فیلم مهار آتش سوزی در اسلام قلعه مرز دوغارون
سخنگوی استاندار هرات افغانستان اعلام کرد: آتش سوزی گسترده در اسلام قلعه و مرز دوغارون نزدیکی مرز ایران و افغانستان با رسیدن خودرو‌های آتش نشانی از ایران مهار شده، اما خسارات بزرگی بر جای گذاشته است.
به گزارش شهرآرانیوز، «جیلانی فرهاد» شامگاه شنبه در تماس تلفنی خبرنگار ایرنا در کابل گفت: وی اکنون در اسلام قلعه بسر می‌برد و آتش مهار شده است، اما میزان دقیق خسارات آن روشن نیست و بر اساس آمار‌های اولیه حدود ۵۰ میلیون دلار خسارت وارد کرده است.

وی گفت که کمیسیار اسلام قلعه گفته است که حدود ۵۰۰ تانکر نفت و گاز در این حادثه در آتش سوخته است، اما به گفته وی میزان دقیق آن روشن نیست و نمی‌خواهد، پیش از تحقیقات و بدست آوردن آمار درست اظهار نظر کند.

فرهاد پیشتر به رسانه‌های محلی افغانستان هم گفته بود که حدود ۱۷ نفر در این آتش سوزی مصدوم یا دچار سوختگی شده اند که به بیمارستان‌های هرات انتقال یافتند.

آتش سوزی ساعت ۱۵ به وقت محلی در گمرک اسلام قلعه در مرز ایران و افغانستان به وقوع پیوست که تاکنون علت دقیق این رویداد روشن نیست و از اثر این حادثه برق وارداتی جمهوری اسلامی ایران به هرات افغانستان نیز قطع گردید.
تعداد بازدید : 19284
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->